1 jul 2011

It's Alive !!! denk ik...

Hallo en welkom op mijn nieuwe blog!

Eerst maar even doornemen wat ik dit seizoen al heb gevangen.
45cm baars!

Op de eerste paar dagen had ik al een paar baarzen waaronder ook mijn PR (Persoonlijk Record) van 45 cm!
Het was geen dikkert, maar toch mag hij er wezen !
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe veel maatse baarzen heb gevangen. 
Dit was vorig seizoen anders en zat ik er meer onder dan boven.
Gaat lekker dus met die baarzen!

Wilde van deze baars nog een andere foto maken maar hij deed 2 keer wild en hij zwom weer.


Verder Heb ik ook nog 3 snoekjes gevangen. Allen helaas niet groter dan 50cm. Dit gaat natuurlijk nog wel komen in de komende tijd ;).
2 snoekjes vanaf de kant en 1 vanuit de boot. Het hadden er 2 vanuit de boot kunnen wezen alleen heeft
1 snoek mijn Salmo Frisky gejat door m'n speldje open te bijten (ik was er nog zo voor gewaarschuwd)!! Tevens had het mijn eerste snoek boven de 60cm kunnen wezen van dit seizoen, maar hellaas.
Deze snoek kijkt lekker blij :D

Snoekbaars 43cm




Snoekbaars is ook al aan bod gekomen afgelopen maand! Het is er misschien ook dan pas 1, maar vorig jaar had ik toch wel meer pech met maar 3 snoekbaarzen. Dit seizoen ga ik zeker voor meer!!





Ik ben dus ook al een aantal dingen kwijt waaronder 2 pluggen en een paar shadjes, maar dat mag de pret niet drukken!
Maandag of dinsdag ga ik Knutselen. wat het is en wordt lezen jullie na afloop wel ;)

Greets,
Merijn

1 opmerking:

  1. Nieuw blog, nieuwe kansen! Hopen op een goed vis seizoen dit!

    BeantwoordenVerwijderen